Vraagsteller: Hagro
Als ik naar de eisen kijk m.b.t. de visum aanvraag Non-Immigrant O-A en ziektekostenverzekering eisen vraag ik mij het volgende af. De Thaise regering wenst een dekking garantie van een verzekeringsmaatschappij.
“Health insurance policy must have coverage not less than 400,000 Thai Baht per policy year for Inpatient, and not less than 40,000 Thai Baht per policy year for outpatient.”
Waarom is het niet voldoende als men zelf dat geld (die dekking) kan garanderen door die bedragen op een Thaise rekening te reserveren?
Reactie RonnyLatya
Wat wil je dat ik daar nu op antwoord? Dat zijn nu eenmaal voorwaarden die gesteld worden om dat visum te bekomen, of om aan een verlenging van een verblijfsperiode te voldoen.
Zulke vragen moet je aan de Thaise overheid stellen die deze voorwaarden opstellen. Of je daar dan ook een antwoord op zal krijgen is weer iets anders natuurlijk.
Over deze blogger
Lees hier de laatste artikelen
- Visumvraag26 januari 2025Thailand Visa vraag Nr 013/25: Jaarverlenging met een bijna verlopen paspoort
- Visumvraag26 januari 2025Thailand Visa vraag Nr 012/25: Wordt de vertrekdag meegeteld als verblijf in Thailand?
- Visumvraag26 januari 2025Thailand Visa vraag Nr 011/25: Waar mijn jaarverlenging aanvragen?
- Lezersvraag26 januari 2025Betreft keuze medische verzekering in Thailand