Plaatsing lezersvragen
Wij krijgen de laatste tijd veel e-mails van lezers waarom een ingezonden lezersvraag (nog) niet geplaatst is.
De belangrijkste reden hiervoor is dat wij soms wel vijf lezersvragen op een dag ontvangen en er maar één per dag kunnen plaatsen op Thailandblog. Je komt daarom op een wachtlijst te staan en het kan dan wel een week of meer duren voordat jouw vraag geplaatst wordt.
Overigens is plaatsing van een lezersvraag altijd onder voorbehoud. Dit ter beoordeling van de redactie of zij de vraag interessant genoeg vindt voor andere lezers.
Vermelding e-mailadres
De redactie plaatst graag lezersvragen, maar wil niet als een postbus of doorgeefluik fungeren. Dat kost ons gewoonweg te veel tijd. Dat betekent dat je in een reactie of in de lezersvraag je e-mailadres dient op te geven wanneer je bepaalde respons wilt, anders plaatsen wij de lezersvraag niet meer.
Over deze blogger
-
Bekend als Khun Peter (62), woont afwisselend in Apeldoorn en Pattaya. Al 14 jaar een relatie met Kanchana. Nog niet gepensioneerd, heb een eigen bedrijf, iets met verzekeringen. Gek op dieren, vooral honden en muziek.
Genoeg hobby's, maar helaas weinig tijd: schrijven voor Thailandblog, fitness, gezondheid en voeding, schietsport, ouwehoeren met vrienden en nog wat eigenaardigheden.
Lees hier de laatste artikelen
- Expats en pensionado24 november 2024In Memoriam: Colin de Jong
- Reistips24 november 2024Belangrijke regels voor het meenemen van gezondheidsproducten naar Thailand
- Steden24 november 2024Ban Krut, onontdekt in Thailand (video)
- Eilanden23 november 2024Koh Kood transformeert tot luxe ecotoerismebestemming
OK, begrijpelijk. Maar ik heb al tweemaal dezelfde vraag ingediend, nl. circa 2 maanden, respectievelijk circa 2 weken geleden. Ik vroeg of iemand ervaring had met vliegen met Aeroflot. Als de vraag niet interessant genoeg is, laat het me dan liever even weten.
Beste Jo, jouw vraag komt aan bod. Staat gepland voor deze week.
Ik heb een zeer slechte ervaring met Aeroflot. IK zal die niet meer boeken.
Twee jaar geleden geboekt voor 5 pers (60, 47 en 8 jaar) Bij vertrek uit Amsterdam al 1,5 uur te laat vertrokken. Overstap was 2 uur. Maat bij aankomst in Moskou stond het vliegtuig er nog wel maar mochten we er niet in omdat we te laat waren.
Dus wacht op het vliegveld. Elke keer een nieuwe smoes. Ze lieten iedereen die ergens een aansluiting gemist hadden zitten tot middernacht. Toen allemaal in een bus gezet en naar een hotel gereden. Rit van ongeveer 0.45 minuten. Hotel had alleen 2 persoons kamers dus heeft mijn vrouw op de grond gesloten op het dekbed van het enige bed. We krijgen geen extra beddegoed. Warm eten bestond uit rode bietensoep en rijst met een soort koude hamburger.
In de ochtend wat hard brood met een beetje beleg en koffie.
Het hotelterrein was afgezet en er zat een bewaker bij de ingang. Niemand mocht het terrein af. Tegen de avond werden we opgehaald met een bus en weer gedropt op het vliegveld. Je moest zelf maar uitzoeken waar je moest zijn. Zeer, zeer onvriendelijk personeel op het vliegveld. We hadden dus een hele dag vertraging en hebben nooit 1 cent teruggezien.
Aeroflot is Russisch. Van de vele reacties van TB lezers de laatste maanden moet het onderhand wel duidelijk zijn dat alles wat Russisch is, bijzonder slecht is.
Vraag aan alle beschuiteters,
Ik woon nu 7 jaar in Thailand, in Hua Hin, waar je heel veel Europese produkten kan kopen, behalve……………..beschuit.
Daar ik een beschuitje met kaas of gewoon, ordinair met hagelslag en met roomboter besmeerd een geweldige lekkernij vind, vroeg ik altijd aan alle Nederlanders die voor een korter of langer verblijf naar Nederland gingen, of zij zo vriendelijk wilden zijn om op de terugweg naar Thailand een paar rollen beschuit in hun koffer mee te nemen.
Die paar rollen waren natuurlijk snel op, maar ze waren een echte traktatie……………..totdat ik op een moment, ik kon mijn ogen niet geloven, rollen beschuit zag in de Tesco Lotus in Market Vilage in HH.
Hun eigen huismerk notabene en gebakken in Nederland.
Ik kocht wel 20 rollen tegelijk, kon ze natuurlijk niet op op heel korte termijn opeten en deze aankopen bevorderden daardoor dus ook niet de omloopsnelheid.
Ik vertelde ook aan andere Nederlanders, als je van beschuit houdt, ga dan naar de Tesco.
Het heeft kennelijk onvoldoende geholpen.
Want de Tesco L. is een efficiënt bedrijf en ik vermoed dat een lage omloopsnelheid er de oorzaak van was om tot mijn groot leedwezen de beschuit weer uit het assortiment te halen.
Vraag aan de Nederlandse beschuiteters of zij een Tesco, of een andere zaak weten, in Pattaya of Bangkok of elders, waar de beschuit standaard in het assortiment zit?
Graag bericht indien iemand deze vraag positief kan beantwoorden.
Overigens was de beschuit wel altijd zacht in de verpakking (waarschijnlijk omdat ze lang onderweg was), maar 30 seconden in de microwave maakte ze weer hard en bros.
Met dankbare groet,
Chelsea
Leuke lezersvraag.