Helpdesk voor problemen of vragen over de Thailand Pass QR-code
10 november 2021
Heb je problemen met of vragen over de Thailand Pass? Er zijn daarvoor een aantal hulplijnen voor geopend die je kan bellen.
Thailand Pass Callcenter (24 uur):
📞 02-572-8442
📞 065-205-4247
📞 065-205-4248
📞 065-205-4249
E-mail (Technische problemen rapporteren) [email protected]
Woon je buiten Thailand? Dan kan je ook contact opnemen met de Thaise ambassade in jouw land.
Over deze blogger
-
Bekend als Khun Peter (62), woont afwisselend in Apeldoorn en Pattaya. Al 14 jaar een relatie met Kanchana. Nog niet gepensioneerd, heb een eigen bedrijf, iets met verzekeringen. Gek op dieren, vooral honden en muziek.
Genoeg hobby's, maar helaas weinig tijd: schrijven voor Thailandblog, fitness, gezondheid en voeding, schietsport, ouwehoeren met vrienden en nog wat eigenaardigheden.
Lees hier de laatste artikelen
- Nieuws uit Thailand23 december 2024De redactie wenst alle lezers fijne feestdagen!
- Nieuws uit Thailand23 december 2024Illegale handel in medicijnen bedreigt volksgezondheid
- Nieuws uit Thailand23 december 2024Thaise regering komt met steun en voordelen voor een zorgeloze nieuwjaarsvakantie in 2025
- Achtergrond23 december 2024De kerstboom: van heidense symbolen tot feestelijke traditie
Na zeven dagen wachten op Thailand Pass en geen antwoord dan maar gebeld naar het vorige opgegeven nummer +66 25728442. Uren gebeld en steeds maar wachten, niemand kunnen spreken. Dan ook een lail gedaan naar [email protected]. Tot nu toe geen enkel antwoord.
Dan een nieuwe poging met gmail adres (vorige was hotmail) en werkelijk 2uur later had ik mijn pas. Een duitse vriend had dezelfde ervaring.
Ja, dat hebben wij ook al een paar keer gemeld hier. https://www.thailandblog.nl/reizen/thailand-pass-qr-code/meest-voorkomende-problemen-bij-aanvraag-thailand-pass-qr-code/
Als de reageerders op het blog gewoon eens wat beter zouden lezen, zouden zij zichzelf een hoop gedoe kunnen besparen.
Ja Peter,
Maar als die IT-knurften in Thailand een (gewoon eens wat beter) werkende applicatie zouden bouwen en grondig zouden testen voordat het uitgerold wordt, zouden niet zoveel gebruikers zoveel problemen ondervinden. Afgaande op de hoeveelheid gemelde problemen op dit forum schat ik dat 25-50% van de aanvragen in de eerste week misgegaan zijn.
Bovendien is deze applicatie voor de meeste mensen praktisch de enige mogelijkheid om toelating tot Thailand te krijgen.
Een visum aanvragen is op het ogenblik ook al niet mogelijk.
Ja, dat is zeker waar, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee. Dan is het het wel van belang dat je de waarschuwing leest.