Central Pattana Plc (CPN) heeft een eigen maaltijd bezorgservice gelanceerd onder de naam ‘Central Kitchen’. De nieuwe service moet het bestellen en bezorgen van eten gemakkelijker maken voor klanten.

Je hoeft alleen maar op het Line-account van het bedrijf je favoriete gerecht te kiezen. Telefonisch bestellen kan ook. Het eten wordt dan thuisbezorgd.

Als alternatief kunnen klanten bij een bezoek aan een van de supermarkten een bestelling plaatsen bij een Central Kitchen-balie. ‘Als je klaar bent met winkelen, is je eten klaar om contactloos afgehaald te worden’, zegt Nattakit Tangpoonsinthana, executive vice-president marketing.

Er zijn duizend restaurants die deelnemen aan de service, die beschikbaar is in 21 Central-winkelcentra in het hele land, waaronder Kam’s Roast, Song Fa en Din Tai Fung, evenals de dessertwinkels zoals Peak Chocolate, S&P, MC Cakes & Bakery en Haagen-Dazs.

De service is beschikbaar in 21 Central-winkelcentra in het hele land, waaronder CentralWorld, Central Bangna, Pinklao, Ladprao, Mahachai, Grand Rama 9, Rama 3, Rama 2, Westgate, Chaengwattana, Rattanathibet, Ramindra, Salaya, Rayong, Chon Buri, Korat , Central Marina, Pattaya Beach, EastVille, Hat Yai en Central Village.

Bron: Bangkok Post

Over deze blogger

Redactie
Redactie
Bekend als Khun Peter (62), woont afwisselend in Apeldoorn en Pattaya. Al 14 jaar een relatie met Kanchana. Nog niet gepensioneerd, heb een eigen bedrijf, iets met verzekeringen. Gek op dieren, vooral honden en muziek.
Genoeg hobby's, maar helaas weinig tijd: schrijven voor Thailandblog, fitness, gezondheid en voeding, schietsport, ouwehoeren met vrienden en nog wat eigenaardigheden.

1 reactie op “Central shoppingmalls lanceren eigen maaltijd bezorgdienst”

  1. Jacques zegt op

    Zoals vaak in Thailand een initiatief die zijn weerga heeft op andere kleine zelfstandigen die hun hoofd boven water proberen te houden met eigen beheer van een van de lokale keukentjes met eetgelegenheid en bezorgservice. Mijn vrouw is daar een van. Iedere dag van acht tot acht druk bezig en daarmede enige vrouwen uit de buurt aan werk helpen en deels onderhouden. Een app voor bestellingen en bezorgers, iets wat alleen maar gekopieerd wordt door velen en daar gebruik van gaan maken, waardoor het uiteindelijk vanwege de concurrentie gedoemd is te mislukken. Alle investeringen ten spijt. Succes gaat aan het eigen succes ten onder door de veelvoud van betrokkenen. Het zelfde concept zie je op markten waar de concurrentie ook moordend is en telkens te aanschouwen met afvallers en starters. Lekker bezig dus, maar niet heus. Zolang er geen goede regelgeving is met controles en men maar aan kan modderen blijft het een gedoe in deze branche.


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website