7-Eleven stopt samenwerking met AIS
Wie gewend is zijn telefoonkaarten van 1-2-Call en andere AIS diensten te kopen bij 7-Eleven heeft pech. De supermarkt reus is gestopt met het aanbieden van diensten van AIS in het hele land.
Beide partijen verbraken hun zakelijke overeenkomst na een geschil over kosten en vergoedingen. Als reactie daarop heeft de CP Group besloten om te stoppen met het aanbieden van AIS producten in de &-Eleven winkels.
AIS diensten blijven wel beschikbaar bij andere retail bedrijven zoals Tops, Big C, Tesco Lotus en Family Mart.
Bron: Khaosod English
Over deze blogger
-
Bekend als Khun Peter (62), woont afwisselend in Apeldoorn en Pattaya. Al 14 jaar een relatie met Kanchana. Nog niet gepensioneerd, heb een eigen bedrijf, iets met verzekeringen. Gek op dieren, vooral honden en muziek.
Genoeg hobby's, maar helaas weinig tijd: schrijven voor Thailandblog, fitness, gezondheid en voeding, schietsport, ouwehoeren met vrienden en nog wat eigenaardigheden.
Lees hier de laatste artikelen
- Thailand algemeen19 november 2024Minister van Volksgezondheid kondigt maatregelen aan tegen alcoholgebruik tijdens Nieuwjaar 2025
- Thailand algemeen19 november 2024Goudkoorts: stijgende baht-prijzen trekken investeerders aan
- Thailand met kinderen19 november 2024Bangkok tip: SEA LIFE Bangkok Ocean World (video)
- Bezienswaardigheden19 november 2024Siriraj Medical Museum in Bangkok (video)
Ik heb ook een simkaart van AIS.
ik heb een bankrekening bij Krungsri.
Met de Krungsri app kan ik makkelijk beltegoed op mijn phone zetten, wereldwijd.
m.vr.gr.
…en het personeel kon vorige week – toen ik beltegoed wilde kopen – amper uitleggen wat er aan de hand was. “Kan niet, probeer het bij een andere 7-11”. Pas bij de derde 7-11 (waar opnieuw gezegd werd dat het niet kon, maar niet waarom) kon iemand duidelijk maken dat ik bij Tesco Lotus terecht kon. Family Mart werd niet genoemd.
je kan ook gewoon beter DTRAC nemen volgens mij. goedkoop en nooit geen gezanik ermee. zowel voor mobile als internet…..