Wie kan mij in Jomtien lesgeven over internet en de digitale wereld?
Beste lezers,
Ik ben 82 jaar, Vlaming en woon al 22 jaren in Jomtien. Door deze en andere omstandigheden ben ik eigenlijk een soort analfabeet geworden mbt al wat te maken heeft met internet en software. App’s zijn mij alzo volledig onbekend en in feite kan ik slechts wat rudimentair e-mails versturen. Een digipas om mijn bank opdrachten te geven, een iPhone om mijn vliegtuigtickets in te boeken, beroep doen op GPS van mijn draagbaar telefoon is mij niet beschoren, whatsapp en vele andere programma’s eveneens.
Ik heb alzo behoefte aan een goede privaat leeraar die een of twee namiddagen per week ten huize komt en startend met punt zero bijlessen geeft. Uiteraard tegen behoorlijke vergoeding in baar geld betaald.
Ik hoop alzo van een bevoegd Nederlander of Vlaming die in mijn omgeving woont een eerste verkennend telefoontje te krijgen op rond het middaguur op 08 96 888 175
Dank
Groet,
Jean Henri
Redactie: Heb je zelf een vraag aan de lezers van Thailandblog? Gebruik het contactformulier.
Over deze blogger
Lees hier de laatste artikelen
- Thailand algemeen19 november 2024Liefde in Thailand of een dure illusie? (lezersinzending)
- Thailand algemeen19 november 2024Vreemde beroepen (lezersinzending)
- Visumvraag19 november 2024Thailand Visa vraag Nr 209/24: Is een Electronic Travel Authorisation (ETA) vanaf 1 december verplicht?
- Belasting Nederland19 november 2024Thailand belasting vraag: Kun je belasting terugvragen na emigratie naar Thailand?
Schijnbaar kunt u wel mailen gezien deze oproep. Ik woon ook Jomtien nabij trepessit road. Woont u in de buurt dan kunt u mij eens contacten via email [email protected]
Beste mijnheer Henri,
Mijn zoon Axel zou u graag willen helpen met de ICT zaken die u hierboven heeft beschreven.
Over drie maanden studeert hij af voor zijn ICT Highschool en gaat verder naar de Universiteit.
Axel spreekt vloeiend Thais,Engels,Nederlands en heeft ook Frans,Duits,Chinees geleerd in Nederland.
Zelf ben ik bijna 67 en merk dat mijn rudimentaire niveau ook niet zo best is ,dus al mijn ICT zaken worden door mijn zoon geregeld.
Gisteren was ik een uur bezig om mijn verlopen Nederlandse TV jaarabonnement te verlengen.
Mijn zoon heeft dit probleem via Whattsapp en betaling screenshot binnen 5 minuten geregeld.
Ook bij het openen van mijn rekening bij Kasikornbank moest mijn zoon de mederwerker helpen in het Engels. De jeugd is opgegroeid met ICT en wij met casetteband en platenspeler.
Ik moet wel bijzeggen,we wonen 1 uur rijden van Pattaya.
We komen wel regelmatig op vakantie naar Pattaya,maar hebben nog geen woning.
Groet,
Arnolds
Beste Henri ,
Mijn zoon gaat u bellen,hierbij alvast mijn email: [email protected].
Groet,
Arnolds