Wie heeft er ook een negatieve ervaring met Agoda?

Door Ingezonden Bericht
Geplaatst in Lezersvraag
Tags: ,
13 januari 2025

Beste lezers,

Op 29-11 jl. hotel geboekt online. Mijn vrouw had een fout gemaakt, twee, i.p.v. een kamer geboekt, direct 30-11 dit gemeld aan Agoda. Alsnog duidelijk gemaakt dat we maar een kamer wilden. We hadden 18.000 Thb overgemaakt. Enkele dagen later meldde Agoda dat men had geannuleerd.

Vandaag 8-01, is de 18.000 nog steeds niet aan ons overgemaakt, ondanks vele verzoeken. Iedere keer smoesjes over de bank, waar we niets van snappen.

Wie heeft dezelfde negatieve ervaring met Agoda

Groet,

Henk

Redactie: Heb je zelf een vraag aan de lezers van Thailandblog? Gebruik het contactformulier.


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website