Thailand vraag: Slechte ervaring met Cathay Pacific?
Beste lezers,
Heeft er iemand ervaring met Cathay Pacific? Bij mij hebben ze mijn terugvlucht vier keer veranderd, waardoor ik extra kosten heb moeten maken voor een hotel, taxi, treinkaartje en een extra vlucht met Thai Airways naar Hongkong, die ik uiteindelijk niet heb gebruikt. Ook heb ik een stoel gereserveerd in het vliegtuig voor 49,60 euro, maar deze heb ik niet gekregen.
Ik heb hierover geklaagd bij het inchecken in Bangkok en heb hierover meerdere malen telefonisch, per chat en per e-mail contact opgenomen met de klantenservice. De service van Cathay Pacific was echt heel slecht en heeft me ongeveer 300 euro gekost.
Ik vraag me af of er meer mensen zijn die deze ervaring hebben met Cathay Pacific? Voor mij in ieder geval nooit meer.
Groet,
Van Dijk
Redactie: Heb je zelf een vraag aan de lezers van Thailandblog? Gebruik het contactformulier.
Over deze blogger
Lees hier de laatste artikelen
- Thailand algemeen19 november 2024Liefde in Thailand of een dure illusie? (lezersinzending)
- Thailand algemeen19 november 2024Vreemde beroepen (lezersinzending)
- Visumvraag19 november 2024Thailand Visa vraag Nr 209/24: Is een Electronic Travel Authorisation (ETA) vanaf 1 december verplicht?
- Belasting Nederland19 november 2024Thailand belasting vraag: Kun je belasting terugvragen na emigratie naar Thailand?
Ooit 1x geboekt met Cathay maar door corona net ermee gevlogen het heeft even geduurd maar heb uiteindelijk mijn geld van de broker terug gekregen.
Wel ooit soortgelijke ervaring gehad met China airlines, en later hoorde ik dat dit soort praktijken in China iedere dag voorkomen en normaal is.
Nu komt Cathay uit Hong Kong maar dat is inmiddels ook gewoon China, ik heb toen uiteindelijk trouwens wel het ticket van de gewijzigde luchthaven naar de originele luchthaven van ze gratis gekregen.
China Airlines moet Air China zijn trouwens uit China ook ooit met China airlines gevlogen maar die zijn uit Taiwan.
Heb er afgelopen december mee gevlogen .. had heenweg 30 min vertraging..waardoor ik me vlucht naar Bangkok zal missen..kreeg nieuwe tijd 5 uur later dan normaal ..maar uiteindelijk werd het maar een uur later dan normaal..service aan boord was niks mis mee .kon drinken en snacks gewoon vragen of pakken.. en mijn stoel die ik had gereserveerd aan het raam kreeg ik ook gewoon ..maar ga nu toch maar weer met klm rechtstreeks in april
Afgelopen februari ams bkk in business classe 2,300 euro mee gevlogen. alles prima in orde. 2 nachtvluchten en eenmaal overstap van 4 uur. Voor mij was het ideale vlucht