Problemen met Wise bij overschrijven naar Kasikorn Bank

Door Ingezonden Bericht
Geplaatst in Lezersvraag
Tags: , ,
3 oktober 2023

Beste lezers,

Een kennis van mij deed enkele weken geleden twee overschrijvingen van Wise (Eurorekening) naar de Kasikorn bank, ipv enkele seconden zoals gewoonlijk duurde het ditmaal 6 dagen vooraleer zijn geld op de Thaise bank stond, met nog steeds een tegoed van 500 baht die hem te weinig was uitbetaald. Na meerdere e-mails en enkele telefoongesprekken, blijkt het een partner van hen te zijn die voor het probleem zorgt.

Bij hun help centre vind je deze tekst:

Transfers to THB, IDR and VND are taking a bit longer than usual. Don’t worry, we’re looking into this. Your money is safe, and we are working on a fix. Because of this delay, our call wait times are quite long, so it might be better to try again later.

Zijn er nog mensen die problemen ondervinden met Wise?

Bedankt alvast voor de reacties.

Groet,

Paul

Redactie: Heb je zelf een vraag aan de lezers van Thailandblog? Gebruik het contactformulier.

Over deze blogger

Ingezonden Bericht

11 reacties op “Problemen met Wise bij overschrijven naar Kasikorn Bank”

  1. Pieter zegt op

    Op 28 sep nog 1000 euro met Wise naar kasikorn account overgemaakt. De goedkoopste transfer snelheid. Het stond er na 5 min op. Geen probleem gehad in laatste jaar

  2. Mo zegt op

    Hoi Paul, ik heb t ook ondervonden vorige week. Op donderdagavond om 7.30 en stond de volgende dag om 14.12 op mijn Bangkok bank.
    Nogmaals op maandagmorgen 8.19 overgemaakt en stond pas 14.02 op Bangkok bank.

  3. Alphonse zegt op

    Beste Paul
    ik voeg er nog iets aan toe met de gelijkaardige vraag: waar gaat het om?
    Sinds enkele maanden heb ik iets wat Wise mijn ‘account’ noemt. Het is een mysterieuze zaak.
    Ik heb nooit een ander account aangemaakt dan dat ik al jaren gebruik.
    Als ik wil overschrijven duidde ik voorheen mijn creditcard aan.
    Nu stellen ze eerst voor om met dat account te betalen…
    Helaas staat daar op mysterieuze wijze 3,36 eu op. En dat is te weinig… haha.
    Alsnog kan ik dan mijn creditcard aanduiden en de betaling afhandelen.
    at ik gemist heb.
    Heeft Wise iets in het leven geroepen dat ik gemist heb.

  4. martin zegt op

    “”blijkt het een partner van hen te zijn die voor het probleem zorgt.””

    Een mysterische omschrijving

    En was het de eerste keer van je kennis of was de opmerking over de seconden ook geldig voor hem
    Eerste keer kan eea nl vertragen

    • Paul zegt op

      Beste Martin,

      hij is een frequent gebruiker.

      grtjs

  5. Henk Hollander zegt op

    Afgelopen 14 dagen 3 keer geld overgemaakt. Geen enkel probleem. Secondenwerk.

  6. niek zegt op

    Ik had voor mijn 2 weken quarantaine het benodigde bedrag vooruit betaald via Wise en Bangkok Bank aan mijn hotel, dat mij maar geen bevestiging kon sturen van overschrijving van dit bedrag, waardoor ik een tweede keer dat bedrag moest betalen.
    Na een maand op de chatbox van Wise en vele medewerkers gesproken te hebben kwam ik op het idee om Wise Singapore te bellen en die vertelden mij dat het bedrag naar Bangkok Bank via Kasikorn Bank was overgeschreven op de rekening van mijn hotel.
    Na mijn hotel dat meegedeeld te hebben was het in orde en kreeg het teveel betaalde bedrag terug bij mijn vertrek uit quarantaine.

  7. Soi zegt op

    Toevallig verleden week woensdag geld verstuurd via Wise naar BKB en afgelopen vrijdag ontvangen.

  8. Hans zegt op

    Op 30/8 via Wise naar Kasikorn overgeschreven dmv Belgische bank. Binnen de paar seconden stond het juiste bedrag op de Thaise rekening.

  9. chipper zegt op

    Ik heb deze week 2 grote bedragen naar 2 verschillende kasikornrekeningen overgeschreven. Beide bedragen stonden binnen enkele seconden op de Thaise rekeningen.

  10. Paul zegt op

    Bedankt allemaal voor de reacties.


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website