Beste lezers van Thailandblog,

Ik probeer al sinds dinsdag geld over te maken van mijn Belgische rekening naar mijn Thaise rekening via Wise. Ik heb dat steeds gedaan via Sofort. Maar ondertussen is Sofort overgenomen door Klarna. En daar krijg ik de mededeling dat er een “technisch probleem” is.

Ik heb mijn probleem gemeld aan Wise en zij hebben het onderzocht. Zij hadden oplossingen voorgesteld (Cache ledigen, browsergeschiedenis verwijderen, incognito venster gebruiken.

Zonet heb ik voor de zoveelste keer geprobeerd, maar ik geraak niet verder dan het scherm waar ik de betalingsmethode (Sofort via Klarna) moest selecteren. Ik heb dat probleem ondertussen gemeld aan Wise.

Mijn vraag is nu: ben ik de enige of zijn er nog lezers die dit probleem ondervinden. Is dat opgelost? Zo ja, hoe?

Vriendelijke groeten,

Daniël M.

Redactie: Heb je zelf een vraag aan de lezers van Thailandblog? Gebruik het contactformulier.


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website