Lezersvraag: Voornaam verkeerd op mijn vliegticket

Door Ingezonden Bericht
Geplaatst in Lezersvraag
Tags: , ,
23 december 2019

Beste lezers,

Ik vertrek 30 december met Etihad airways. Nu kom ik erachter dat op mijn ticket Rob staat en niet Robert. Ja dom maar ik ben bang dat ik zo niet kan afreizen? Heb schiphol tickets gebeld en zij hebben dat in hun systeem veranderd. Ze zeiden tegen mij, neem contact op met Etihad, maar het lukt niet om contact op te nemen. Zijn niet bereikbaar. Wat moet ik nou doen?

Ik pak mijn koffer en ga maar op goed geluk? Geeft stress dit.

Groet,

Rob

Over deze blogger

Ingezonden Bericht

15 reacties op “Lezersvraag: Voornaam verkeerd op mijn vliegticket”

  1. KhunTak zegt op

    kantoor Nederland 24/7 bereikbaar: 020-2035444
    succes

  2. stevenl zegt op

    Ik heb afgelopen jaar verschillende keren met Etihad gebeld. Nooit een probleem gehad met bereikbaarheid, en altijd vriendelijk en efficient te woord gestaan.

  3. Dree zegt op

    Bij wie heb je de boeking gemaakt?
    Heb je geprobeerd in te loggen op de website van Etihad airways met je gegevens?
    Daar kan je soms gegevens aanpassen in het ergste geval naar luchthaven gaan naar een balie van Etihad airways om het te melden ik moest in het verleden 75 euro betalen met Aeroflot maar naar ik vernam zou dat niet meer mogen.

  4. Lotte zegt op

    Beste Rob,

    Ik denk dat het niet zoveel problemen geeft, mijn partner heeft een keer mijn achternaam verkeerd gespeld en toen we bij de incheckbalie stonden werd dat zonder probleem verandert op mijn ticket.Je kan het beste even wat eerder vertrekken naar Schiphol en langs de balie van Ethidad die moeten dat zo kunnen regelen voor je.Fijne vakantie!

  5. Antonius zegt op

    Beste Rob,
    Gewoon even via internet bij Ethiad airways een account aanmaken. En je juiste gegevens invullen. wellicht kan je zelfs de naam op je ticket veranderen. Via de site kan je ook mail contact hebben.
    Succes
    Antonius

    • Willy zegt op

      Idd, account aanmaken via internet. Wrsl heb je ook wel frequent flyer? Dat kan je ook nog bijvoegen als je wil op je account. Dan heb je nog een paar dagen de tijd om je naam aan te passen op je ticket. Als je account hebt dan kan je ook ineens 24 hr voor vertrek inchecken online. Zorg dan dat je naam correct is bij inchecken online

  6. Erik zegt op

    Heb je facebook? Probeer daar hun messageservice: https://www.facebook.com/etihad.airways/
    Dat werkt vaak snel mits in het Engels.

  7. Henk zegt op

    Zorg maar dat je het voor die tijd in orde hebt .op wat voor manier dan ook .Stond op Don Muang bij de incheckbalie met op de tickets Henk in plaats van Hendrikus .Kon of omdraaien of een nieuwe ticket kopen zowel voor de heen als de retourvlucht ,misschien heb je geluk omdat de dame achter de balie zei dat ze 3 letters mochten veranderen zonder problemen .Dus bij jou zou dat net voldoende zijn maar zou er toch mijn uiterste best voor doen om te laten veranderen .Je hebt wel het geluk dat er altijd een ticket beschikbaar is voor jou op dezelfde vlucht omdat ze jou gecancelde ticket gewoon nog een keer aan jou verkopen ,succes !!!

  8. Carlos zegt op

    Op donmuang … nok air
    Geweigerd want met creditkaart betaald.
    Creditkaart C. Etc.
    Paspoort Carlos etc

    Ja nieuw ticket gekocht.

    Vorige week AirAsia
    2 tickets a 20kg bagage …
    44 kilo dat kon niet …
    Alles uit de laatste koffer gehaald…
    Die bleek leeg al 3 kilo te wegen
    Lege koffer meegestuurd totaal op 2 tickets
    Dus 41 kilo.
    Alle kleding in de handbagage gepropt…
    En gewoon meegenomen …
    Wie is er gek ?
    Groeten Carlos

    • ruud tam ruad zegt op

      Gewoon rustig kijken wat kan en wat mag dan heb je geen problemen . Je moet het niet opzoeken . Dus wie is er gek ???

  9. John Chiang rai zegt op

    Een verkeerde naam op een ticket kan altijd problemen geven.
    Mocht je op de heenreis geluk hebben dat iemand het overziet,is dit nog lang geen garantie dat het op de terugreis ook overzien word.
    In ieder geval veranderen laten,en contact opnemen met de hulpdienst van Etihad,die op de onderstaande link na zeggen 24 uur bereikbaar is.
    https://www.etihad.com/nl/help/contact-us

  10. Harry zegt op

    Hallo,

    Heb dit 1 keer gehad. Hadden Hub i.p.v. Hubertus ingevuld. Omdat er meer dan 5 letters verschil in zat moesten we ter plaatse een nieuw ticket kopen. Is wel inmiddels 5 jaar geleden. Oude ticket werd gedeeltelijk terugbetaald. Ong. 3/4 van de betaalde prijs. Dus proberen vooraf te regelen.

  11. ruud tam ruad zegt op

    https://www.etihad.com/en/help/contact-us

  12. Rob zegt op

    Bedankt voor jullie antwoorden,ben er nog niet uit ik vind het telefonish contact niet echt geweldig van kastje naar muur gestuurd.Ga morgen naar Schiphol om te kijken of ik het daar kan regelen.

    • anna zegt op

      Hier staat een en ander uitgelegd.

      https://www.etihad.com/nl-nl/manage/modification-guide


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website