Iemand ervaring met Thai Airways vouchers?
Beste lezers,
Tijdje geleden een e-mail gekregen dat mijn voucher verlengd is tot 31/12/2023. Goed nieuws dus dacht ik. Wil ik deze voucher gebruiken, via een tab op hun website (speciaal gemaakt om uw voucher te gebruiken) maar helaas…. deze werkt niet.
Dan maar een e-mail gestuurd, probleem geschetst en gevraagd wat ik nu moet doen, maar nog geen reactie gekregen. Ik vind ook nergens een tel nr om hen te contacteren (Bureau in Brussel is gesloten). Ik veronderstel dat ik niet de enige Vlaming of NL ben met zo’n voucher vandaar de vraag naar andere ervaringen en liefst oplossingen.
Groetjes en alvast bedankt.
Groet,
Erik
Redactie: Heb je zelf een vraag aan de lezers van Thailandblog? Gebruik het contactformulier.
Over deze blogger
Lees hier de laatste artikelen
- Lezersinzending21 december 2024Controleer de voorwaarden van je Nederlandse levensverzekering bij emigratie naar Thailand (lezersinzending)
- Leven in Thailand21 december 2024Nog meer buren (lezersinzending)
- Visumvraag21 december 2024Thailand Visa vraag Nr 228/24: Visum en huwelijk
- Gezondheid21 december 2024Vraag aan huisarts Maarten: Hoofdpijn na krachttraining
Beste Erik, al eens geprobeerd via mail:[email protected]? Wij hebben via deze weg wel succes gehad ?
Beste Erik, op 29 nov vertrek ik vanuit Suvarnabhumi naar Auckland. Op de airport in Bangkok wil ik wel eens informeren bij Thai Airways waar het probleem zit …
Ik heb met thaiairways brussel geen probleem
Gewoon mail sturen, indien na 2 dagen geen antwoord, reply sturen.
Thai brussel kan soms wat moeilijk werken, maar uiteindelijk altijd oplossing gehad
Beste,
Heb ook verschillende vouchers en die zijn perfect afgehandeld door de mensen in Brussel. Probeer nogmaals een berichtje te sturen. Hopelijk heb je nu een antwoord.Succes
Contacteer hen bij : [email protected],leg uit wat je wil,geef hen je voucher#.Werkt perfect.Heb dit reeds 2x gedaan.Ze wetken van thuis uit.
Probeer het eens via deze email, waren zeer behulpzaam bij
[email protected]
Wij hebben afgelopen zomer telefonisch contact met Frankfurt gehad en uiteindelijk ook vanaf Frankfurt gevlogen. Tarief was veel lager dan vanuit Brussel.
De reis naar Frankfurt inbegrepen?
Ja ik , had er aardig wat 4 voor internationale vluchten en ik 12 binnenlandsche vluchten deels thai aitways deels thaismile air tickets (Thai airways dochtermaatschappij) t viel niet mee an moet er vaak en continu achteraan, ik schijf via mail naar de klanten service met originele ticket informatie en the voucher nummers, en aan t eind van d email wat ik graag op nieuw zou bouken… dan regelmatig een herinneringsmail dat ik (nog) geen reactie heb ontvangen met ook telefoon nr er bij.
enkele keren ben ik terug gebeld en hebben we een en ander telefoniesch doorgenomen en zijn er reserveringen gemaakt die na ongeveer telkes weer herrinerings mails van mijn zijde uiteindelijk tot e-tickets geworden.
andere keren kreeg ik na regelmatig herinnerings mails waarin ik aangaf nog geen tegenbericht heb ontvangen.. een mail met daarin wat hun begrepen hadden wat ik wilde boeken… meestal wel aardig t zelfde..
wel handig als je dus eerst zelf preceis uitzoekt welke vluchtnummers en tijden van waar naar waar je wilt boeken en dan zoals op een normale vlucht reservering is aangegeven t in je bericht zet.
ik heb ondertussen al mijn tickes of gebruikt of hergeboekt voor toekomstige daums…
t heeft wat voeten in de aarde gehad maar als je er achter aan blijft zitten zo’n elke 2 a 3 dagen een berichtje stuurt lukt t wel… bij mij gemiddeld na 2 weken 4 weken de gewenste nieuwe tickets ontvangen via mail.
alle vouchers op een na die ze niet meer terug konden vinden want ze hebben zelf steeds nieuwe vouchernummers aangemaakt om de voucher een nieuwe (verlengde geldigheidsdatum te geven)
naar wat ik heb begrepen moeten de (laatste) voucher allemal voor 31/12 worden gebruikt of beter ingewisseld zijn voor nieuwe tickets.. ik hab ook tickets voor 2023 geboekt als je ze maar boekt voor de verval datum(s)
rustig and beleefd blijven en regelmatig een berichtje… zo is t mij gelukt om toch nog waar voor mijn geld te krijgen
succes,
Erik