​De IND is aangesloten op de Berichtenbox van MijnOverheid. ​Dit is uw persoonlijke, beveiligde brievenbus voor digitale post van overheidsorganisaties. In deze Berichtenbox kunt u uw post van de IND ontvangen.

 
Vanaf 9 oktober is de Berichtenboxapp van MijnOverheid beschikbaar in de Apple AppStore (iOS) en de Google Play Store (Android). De Berichtenboxapp is geschikt voor gebruik op mobiele telefoons en tablets. Gebruikers koppelen de app met DigiD aan hun MijnOverheid-account en kunnen vervolgens een pincode kiezen waarmee ze op de app inloggen.

Met de lancering van de app is de toegang tot de Berichtenbox vereenvoudigd. Gebruikers kunnen post van de overheid direct in de app openen en hoeven hiervoor niet meer in te loggen op MijnOverheid. Het is ook mogelijk om post vanuit de app door te sturen naar een e-mailadres.

De app geeft een melding als er nieuwe post is afgeleverd in de Berichtenbox door gebruik te maken van de notificatiefunctie van de mobiele telefoon of tablet.

Bron: IND

Over deze blogger

Redactie
Redactie
Bekend als Khun Peter (62), woont afwisselend in Apeldoorn en Pattaya. Al 14 jaar een relatie met Kanchana. Nog niet gepensioneerd, heb een eigen bedrijf, iets met verzekeringen. Gek op dieren, vooral honden en muziek.
Genoeg hobby's, maar helaas weinig tijd: schrijven voor Thailandblog, fitness, gezondheid en voeding, schietsport, ouwehoeren met vrienden en nog wat eigenaardigheden.

3 reacties op “Ontvang ook berichten van de IND op de Berichtenbox van MijnOverheid”

  1. Jacques Streng zegt op

    Ik heb de app gedownload en een pin 2 x ingevoerd, daarna via sms een code ontvangen en ingevoerd
    maar ik kan nog steeds niet inloggen . Telkens zegt het systeem code onjuist… Hetgeen natuurlijk
    niet correct is daar ik wel degelijk een zes cijferige code correct kan invoeren.
    Wie heeft er een dergelijke ervaring en/ of een oplossing ?

    Bij voorbaat dank !

  2. Arnolds zegt op

    Mijn vrouw heeft exact dezelfde problemen,ze voert haar gebruikersnaam en wachtwoord in,zoals ze dat deed in Nederland.Nu in Thailand krijgt ze telkens de melding code niet correct of geen goede combinatie van BSN en gebruikersnaam bij aanvraag van een nieuw wachtwoord.
    Ze kan via Digid ook geen nieuwe code aanvragen omdat ze geen Nederlandse paspoort of ID kaart heeft.
    Bij aanvraag van een nieuwe code moet je een IDnummer of paspoortnummer invullen. Ze heeft alleen een verblijfsvergunning.Dus deze twee nummers invullen is niet mogelijk.
    I.v.m. brieven van de belasting en in de toekomst AOW heeft ze een nieuwe digidcode nodig.
    Hoe kunnen we dit regelen.

  3. Rene Chiangmai zegt op

    Zou dit misschien te maken kunnen hebben met de toetsenbord indeling op de PC/Tablet/Telefoon?
    Misschien heb je in Thailand een Thaise indeling? Ook al zie je alles in het Engels/Nederlands.
    Dan zou het zomaar kunnen zijn dat de cijfers verkeerd worden doorgegeven.
    Ik heb dit probleem met Windows gehad.
    Zoek in Windows eens op “taal- en toetsenbordopties…” en experimenteer daar even mee.
    Misschien helpt het.

    Of probeer een software toetsenbord. Bijv. via https://translate.google.com/?hl=nl
    En plak en kopieer dan de gegevens.

    Ik hoop dat dit kan helpen.


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website