De Tourism Authority of Thailand (TAT) is een nieuwe campagne gestart om het huwelijkstoerisme te bevorderen. Uit negen landen worden paren gekozen, die deel uitmaken van de ‘Thailand Wedding Destiny’ campagne.

Deze promotie moet Thailand, wereldwijd als uitstekende huwelijksbestemming op de kaart zetten.

De buitenlandse koppels die door de TAT zijn gekozen komen uit China, Hong Kong, Japan, Frankrijk, Engeland, Tsjechië, Australië, Amerika en Brazilië. De bruiloft van deze stellen zal worden gehouden in Sukhothai, Phuket, Krabi en op Koh Samui.

Volgens een woordvoerder van de TAT heeft Thailand alle mogelijkheden voor een onvergetelijke bruiloft. Er zijn veel bedrijven in deze sector werkzaam die tot de wereldtop behoren.

Van de inkomsten die Thailand verdiende aan het toerisme, komt 10 procent voor rekening van het huwelijkstoerisme. In een publicatie van Travel en Leisure India en Zuid-Azie werd Thailand vorig jaar als beste trouwbestemming gepromoot.

Over deze blogger

Lodewijk Lagemaat

Er zijn geen reacties mogelijk.


Laat een reactie achter

Thailandblog.nl gebruikt cookies

Dankzij cookies werkt onze website het beste. Zo kunnen we je instellingen onthouden, jou een persoonlijk aanbod doen en help je ons de kwaliteit van de website te verbeteren. Lees meer

Ja, ik wil een goede website